Iskolánk 2017 áprilisában kapcsolódott be először a Digitális Témahét országos programsorozatba, mely a 2015/2016-os tanévben indult.  Fő célja többek között a digitális pedagógia módszertanának népszerűsítése és elterjesztése, a digitális technológia alkotó használata, a kreativitás és az algoritmikus, logikus  gondolkodás fejlesztése; a médiatudatosság, az informatikai készségek bővítése, az együttműködő-készség fejlesztése.

Alsó tagozatosaink változatos iskolai és iskolán kívüli programokon fejlesztették képességeiket. Ellátogattak a Logiscool élményalapú programozó iskolába, ahol animátorok segítségével a Minecraft világában teljesítették a kihívásokat, a számítógép-használattal, a programozás alapjaival ismerkedtek. Lelkesen használták iskolánk számítógépeit, a digitális táblákon online és saját készítésű játékokat próbáltak ki.  Titkosírást fejtettek meg, koordináta-rendszerben tájékozódtak, közös rajzokat készítettek különböző alkalmazásokkal. Pályákat építettek építőkockákból, amiken társaik utasításokat követve robotként haladtak végig.  Ismertető videókat néztek és beszélgettek az internet eredetéről, a  biztonságos internethasználatról , robotikáról, digitális tananyagokat próbáltak ki. Feladatokat oldottak meg matematika, olvasás, nyelvtan, természetismeret, ének-zene, vizuális kultúra tantárgyakhoz kapcsolódóan.

Köszönjük a szervezést: Horváth Szabolcsné tanító néninek!

 

1650377274089

1650377274047

1650377273973

1649918396607

1649918396575

278003560 8138400046185498 1806189311300496312 n

277985589 254159840189912 4494167900631027819 n

277974477 1197876777619968 5307518415964480363 n