Tisztelt Szülő!

  A 2015/2016-os tanévtől bevezetésre került az intézményi önértékelés rendszere, melynek része a pedagógus, a vezető és az intézmény önértékelése.

Az önértékelés fókuszában az intézmény pedagógiai munkájának minőségére leginkább hatást gyakorló, országosan kidolgozott standardban leírt pedagógus, vezetői kompetenciák és intézményi jellemzők állnak, az intézmény saját céljaival, a hozzájuk kapcsolódó elvárásaival együttesen.  Az átfogó önértékelés során az elvárások teljesülése válik megállapíthatóvá. Az eredmények alapján a pedagógus és a vezető önmagára, valamint a vezető a nevelőtestület bevonásával az intézményre vonatkozóan meghatározza a kiemelkedő és a fejleszthető területeket, majd erre építve fejlesztéseket tervez majd.

 A folyamat egy fontos eleme a szülői vélemények megismerése, melyet kérdőíves módszerrel kell összegyűjtenünk. A lekérdezés néhány percet vesz igénybe, anonym és online formában történik majd. Az eredményeket, - melyek a pedagógus tanfelügyeleti ellenőrzésekor és minősítésekor is felhasználnak - az Oktatási Hivatal által működtetett informatikai rendszerben kell rögzítenünk. 

Kérem Önt, amennyiben vállalja, hogy gyermeke pedagógusának munkájáról felelősséggel véleményt mondana, úgy az osztályfőnöknek e-mailben, vagy a tájékoztató füzeten keresztül jelezzen november 13-ig. /A szülői kérdőív kitöltését vállalom/

A szülői véleménykérés kezdetekor a digitális naplón és/vagy e-mailon keresztül eljuttatjuk Önhöz az online kérdőív linkjét. Ezt követően 4 nap áll rendelkezésére a kitöltéshez. Az önellenőrzés ebben a tanévben a nevelőtestület felét érinti. Idejével nem szeretnénk visszaélni, ezért maximum 1-4 kollégám esetén kérnénk a közreműködését.

Szombathely 2015. október 31.

Segítő együttműködését köszönve

             Tisztelettel

Kis Gábor

igazgató

 

Melléklet:

Szülői kérdőív a pedagógus önértékeléséhez

Kérjük, gondolja végig és értékelje azt, hogy a felsorolt állítások közül melyik milyen mértékben igaz. A legördülő menü segítségével válassza a véleményét tükröző értéket 0 és 5 között, ahol:

5 = teljesen egyetért

4 = többségében így van

3 = általában igaz

2 = többnyire nincs így

1 = egyáltalán nem ért egyet

0 = nincs információja. A „0” megjelölést a kérdőív számított átlagába nem számítjuk bele!

1. Lehetőségeket biztosít gyermekemnek a tehetsége kibontakoztatásában.

2. Előre tájékoztatja a szülőket és a tanulókat az éves és a rövidebb távú célokról, feladatokról, elvárásokról.

3. Gyermekem otthoni tanulását is segíti.

4. A házi feladatokat, a gyermekem munkáit rendszeresen ellenőrzi.

5. A szülőkkel való kommunikációját a kölcsönös megbecsülés, együttműködésre való törekvés, más véleményének tiszteletben tartása jellemzi.

6. Szervez vonzó, tanórán kívüli programokat a gyermekek számára.

7. Értékelése, visszajelzései rendszeresek, aktuálisak és segítőek..

8. Fogadóórán informatív és gyermekem fejlődése szempontjából hasznos tanácsokat ad.

9. Szülői kérdésre időben és pontosan reagál.

10. Segítségért fordulhatok hozzá nevelési problémákkal.

11. Önálló ismeretszerzésre ösztönzi diákjait.

12. Felismeri a tanuló problémáit, tanulási nehézségeit és képes segítséget nyújtani.

13. A tanulók bizalommal fordulhatnak hozzá.

14. Gyermekem hosszabb hiányzása esetén lehetőség szerint ad időt és segítséget a felzárkózásához.

Tanev rendje

etlap

tanulas

opensensemap

www.edupress.hu

A csatorna nem található.